×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

(Headquarters) Admin (Part Time ) - IT

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Experience in accounting and administrative task
- Proficient in computer skill (MS Word, MS Excel and MS PowerPoint) will be an advantage.
- Positive attitude, strong service mind, patient & problem-solving skills
- Good organizational skills.

รายละเอียดงาน

- Well execution on document and coordinating with parties
- Assembling procurement itineraries
- Gathering and communicating necessary information with paties.
- Perform on department's procurement process
- Supplier coordination
- Issue PR - PO
- Payment follow up
- Manage on department's document
- IT inventory
- IT Policy and SOP
- Meeting supporting
- Communicating with internal and external parties
- Team reminder
- Update users / client cases
- Manage Team appointment

สวัสดิการ

- Salary
- Work From Home
- Side Job

Service Charge

กรกฎาคม 2024 image
11,608.00 บาท
สิงหาคม 2022
image
4,682.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone

Koko Global Hospitality (Thailand) Co., Ltd.

21 Soi Punnawithi 12, Bang Chak, Phra Khanong, Bangkok 10260 www.kokoglobalhospitality.com
ปิดรับสมัครแล้ว